2015-01-07

SEO faktoriai

Atliekant SEO veiksmus verta žinoti, kas labiausiai turi įtakos. Visų pirma, žinoma, geras įtraukiantis ir originalus turinys. Be to, SearchMetrics atliko tyrimą ir nustatė, kokie dar faktoriai ir kiek įtakoja SEO rezultatus. Žemiau išdėstyti veiksniai svarbumo tvarka, pateikti procentai rodo, kaip stipriai pateiktas faktorius koreliuoja su pozicija paieškos rezultatais.
1. (67%) (Vartotojo elgsena) - Vartotojo paspaudimų ir parodymų santykis paieškos rezultatuose. Vadinasi, puslapio antraštė ir aprašymas turi sudominti vartotoją. Be to, vartotojo apsilankymas turi jam pasiteisinti (gera vartotojo patirtis), antraip vartotojai ilgainiui Jūsų adresą ims ignoruoti, ir paspaudimų santykis ims mažėti. Kitaip sakant, net žemesnėje pozicijoje esantis puslapis gali savaime kilti į viršų, jei jį vartotojai ims dažniau spustelti nei aukštesnėse pozicijose esantį puslapį.
2. (34%) (Vidinis SEO) - Raktinių frazių buvimas puslapio tekste.
3. (33%) (Socialinis) - Google +1 tinkle puslapio rekomendacijų skaičius. Kiti šaltiniai teigia, kad 100 "+1" turėjimas jau yra svarus.
4. (31%) (Atgalinės nuorodos) Atgalinių nuorodų skaičius.
5. (28%) (Socialinis) Facebook pasidalinimų ir komentarų skaičius.
6. (26%) (Atgalinės nuorodos) Atgalinių nuorodų matomumas. Vertingesnės gerai matomos, o ne apačioje ir smulkiu šriftu pateiktos nuorodos,
7. (25%) (Socialinis) Facebook likes skaičius, Twitter pranešimų skaičius.
8. (23%) (Atgalinės nuorodos) Atgalinių nuorodų su No-follow parametru skaičius. Taigi, šios nuorodos irgi turi įtakos, bet nedidelės.
9. (20%) (Atgalinės nuorodos) Naujos atgalinės nuorodos arba nuorodos iš naujų domenų. Laikiną pakilimą paieškos rezultatuose išties gali lemti staigus naujų atgalinių nuorodų atsiradimas.

Įdomu pastebėti, kad tyrimas rodo, jog reikšmingos įtakos neturi: atmetimo rodiklis (bounce rate), raktažodžiai antraštėje ir H1 žymoje, vartotojo buvimo laikas puslapyje, puslapio greitis.

Išvada - geras turinys ir optimizuota vartotojo patirtis generuoja daugiau teigiamų vartotojo elgsenos ir socialinių signalų.


seo faktoriai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą