2014-04-23

SEO auditas

Atliekant SEO auditą (svetainės vidinio ir išorinio optimizavimo parengties tyrimą ieškyklių atžvilgiu) patogu remtis pavyzdine anketa. Jos pagalba įvertinsite esminius optimizavimo aspektus.







TINKLALAPIO OPTIMIZAVIMO ANKETA


Parametras
Rezultatas
1.      Paruošiamieji darbai

Tikslinė auditorija ar pramonės šaka
Kliento duotos raktinės frazės
Atlikus raktinių frazių analizę atrinktos TOP-5 frazės, nustatoma paieškų apimtis
Nustatyti pagrindiniai konkurentai pagal TOP frazes
2.      Vidinis optimizavimas

2.1.   Puslapio HEAD dalis

Antraštė „title“ turi būti kintama kiekviename puslapyje. (rekomend. Iki 65 simbolių)
Aprašymas „description“ turi būti kintamas kiekviename puslapyje (rekomend. Iki 155 simbolių)
Tinklalapyje naudojami „draugiški“ URL, įskaitomi, kuriuose naudojamos raktinės frazės

Canonical žyma (jei tą patį puslapį galima pasiekti kelias URL adresais).
2.2.    Puslapio struktūra

Viršutinėje tinklalapio dalyje pateikti kontaktus
Viršutinėje tinklalapio dalyje pateikti trumpą veiklos aprašymą, panaudojant raktinius žodžius
Logotipe naudoti ALT ir TITLE žymas su raktinėmis frazėmis. Pats logotipas H1 žymoje.
Meniu aprėminti H1 žyma
Meniu objektai UL -> LI -> a struktūroje, naudojamos title žymos.
Apatinėje tinklalapio dalyje pateikti nuorodas su reikšmingu tekstu į svarbiausius puslapius
Apatinėje tinklalapio dalyje pateikti trumpą įmonės aprašymą ir copyrights
2.3.    Puslapio turinys

Kiekvienas vidinis puslapis skiriamas tam tikriems raktažodžiams, jie tekste išryškinami „strong“ žyma. Iki 3-7 % raktažodžių tekstuose.
Visų puslapių pavadinimus apibrėžti H1 žyma
Visiems svetainės paveikslėliams sudėti ALT žymas. Kur įmanoma, paveikslėlį dėti į „div“ žymą ir po nuotrauka dėti aprašymą, panaudojant raktinių žodžių.
Paveikslėlių ar atsisiuntimui skirtų failų pavadinimai turi būti ž
mogui suprantami, juose naudojamos raktinės frazės.
Nuorodose naudoti „title“ žymas, raktines frazes
2.4.    Sąsajos su išoriniais servisais

Sąsajos su socialiniais tinklais (G+, FB: like, share)

Užregistravimas į Google webmaster Tools

Sitemaps.xml įkėjimas į Google Webmaster Tools
Užregistravimas Google Analytics – statistikos stebėjimui

Robots.txt failo sukūrimas
3.      Bendri tinklalapio tobulinimai

Mobili tinklalapio versija
4.       Išorinis optimizavimas

Talpinimas į nuorodų katalogus
Užsakomieji straipsniai

1 komentaras:

  1. Puikus seo auditas :) pabandysiu atlikti pats sau seo paslaugą, nebeužsisakinėsiu iš įmonių.

    AtsakytiPanaikinti