2014-02-03

SEO įžvalgos 2014 metams

Skaitant įvairių SEO specialistų literatūrą galima išskirti tokias įžvalgas 2014 metams, į ką atkreipti dėmesį, kas labiausiai veiks tinklalapio poziciją Google paieškos rezultatuose:

Vidinis optimizavimas:

  • Nuolat atnaujinamas turinys, naudingas vartotojui, jį įtraukiantis. Jūsų tekstai turi atsakyti į vartotojo klausimus, pvz.: "kaip nusipirkti automobilį".
  • Unikalus turinys, "canonical" žymos naudojimas.
  • Tvarkinga puslapio struktūra.
  • Kokybiškos vidinės nuorodos (URL adrese naudojamos raktinės frazės).
  • "Bounce rate" rodiklio reikšmė didėja. Šis rodiklis rodo, kiek santykinai lankytojų išėjo iš Jūsų tinklalapio, neatvertę jokių kitų Jūsų vidinių puslapių. Iš esmės šis rodiklis nusako tinklalapio kokybę ir aktualumą.
  • Didėjantis mobiliųjų įrenginių naudojimas reikauja jiems pritaikytų tinklalapio versijų arba "responsive" dizaino.
Išorinis optimizavimas:

  • Google+, Facebbok naudojimas. Šios kompanijos siekia, kad prekiniai ženklai įsitrauktų į jų tinklus. Jūsų buvimas jų tinkluose uždirbs jums pliusą paieškos sistemose. Naudokite "Like", "Share", "G+" mygtukus. Google taip nusprendžia, ar turinys, kuriuo dalinatės, yra kokybiškas.
  • Aukštos kokybės atgalinės nuorodos vis dar bus vienas iš kertinių akmenų SEO. Svarbu ne nuorodų kiekis, o kokybė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą