2010-04-05

Raktinių žodžių analizė

Optimizavimo procesą reikėtų pradėti raktažodžių analize. Raktažodžiai – tai specialiai parinkti tiksliniai žodžiai ar frazės, kurios internete yra ieškomos ir turėtų patraukti didžiąją dalį tinklalapio lankytojų. Čia nepakanka apsistoti ties savo sugalvotomis frazėmis ir manyti, kad jos yra internete yra labai ieškomos. Taip pat retai kada įmonės pavadinimas gali tapti raktažodžiu – juk žmonės daugiau ieško ne įmonių, o prekių ar paslaugų. Taigi, pirmiausia išsiaiškinama, kokios toje rinkoje yra populiarios raktinės frazės ar žodžiai, kurie gali pritraukti didžiąją tikslinės auditorijos dalį. Sužinomi ne tik populiariausi, sėkmingiausi, bet ir su jais susiję raktažodžiai. Raktažodžių analizei atlikti galima remtis nemokama priemone: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal. Dar vienas naudingas įrankis - http://www.google.com/insights/search/# - įžvalgos, kurios padeda nustatyti, kokie įvykiai paveikė raktažodžių populiarumą, kaip keitėsi įvairių raktažodžių paieškos apimtys laiko tėkmėje. Tai padeda nustatyti sezoniškumą, geografinį pasiskirstymą ir kt.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą