2010-04-13

Partizaninio marketingo principai e-rinkodaroje

Apie tai, kas apskritai yra partizaninis marketingas, galima plačiau susipažinti www.gmarketing.com arba www.gmarketingas.lt. Trumpai pristatant, partizaninis marketingas teigia, jog didesnį efektą gali duoti gera idėja nei didelio biudžeto banali reklaminė kampanija. Tokios idėjos yra labai aktualios ekonominės krizės metu ir ypač smulkiajam verslui. Be to, yra puikiai pritaikomos ir elektroninėje rinkodaroje.

Tad kaip dėl kovos dėl pozicijos paieškos sistemų rezultatuose? Partizaninis marketingas anaiptol nereiškia, kad verslas yra karo laukas. Priešingai, partizaninio marketingo atstovai pasakytų, kad neverta eikvoti jėgų kovojant su konkurentais banaliais būdais (t.y. investuojant didelius pinigus į „Adsense“ reklamą, perkant reklamą brangiai kainuojančiuose portaluose ir t.t.). Daug geriau atrasti, kaip išpešti iš konkurentų naudos. Atraskite savo konkurentų stiprybes ir pasinaudokite jomis. Išsiaiškinkite, kodėl jūsų konkurentai užima pirmąsias pozicijas paieškos sistemų rezultatuose, perimkite jų strategiją ir ją patobulinkite. Darykite tai, ką daro konkurentai, tik daug geriau ir originaliau.

Vienas iš faktorių, lemiančių poziciją google rezultatuose, yra išorinių nuorodų, vedančių į jūsų puslapį, kiekis ir svarbiausia – jų kokybė (angl. - backlinks). Nustatykite, iš kur konkurentai gauna nuorodas į savo puslapius. Tai vadinsime "nuorodų medžiokle".

Konkurentų analizė. Nuorodų medžioklė


Pirmiausia įveskite į ieškyklę raktinį žodį, pagal kurį norite optimizuotis. Užsirašykite pirmų penkių pateiktų tinklalapių adresus. Tai jūsų konkurentai, kuriuos analizuosite toliau.

Tolimesniam darbui pristatome įrankį www.seochat.com/seo-tools/pagerank-search - leidžiantį ieškoti rezultatų išdėstant juos pagal PageRank (PageRank – google sistemoje naudojamas rodiklis, apibūdinantis tinklalapio autoritetą skalėje 1-10). Naudodamiesi šiuo įrankiu, suveskite savo pagrindinių konkurentų adresus tokiu formatu: link:www.jusukonkurentas.lt (galite pabandyti vesti ir be www priešdėlio, rezultatai gali skirtis). Pradžioje pridedamas žodis „link:“ reiškia, kad bus ieškoma nuorodų, vedančių į po dvitaškio parašytą adresą. Pažymėkite parinktį „Order by PageRank“ ir pasirinkite, kad rodytu 100 rezultatų. Spauskite „PageRank search“ mygtuką.

Netrukus sistema jums grąžins rezultatus, išdėstytus pagal PageRank reikšmę, pradedant geriausiais. Užsirašykite pagrindinius stipriausius pateiktus tinklalapių adresus. Tai patys autoritetingiausi puslapiai, iš kur jūsų konkurentai gauna nuorodas pas save. Galbūt tie tinklalapiai atviri ir jums? Apsvarstykite galimybes, kaip tuose puslapiuose galėtų atsirasti nuoroda į jūsų tinklalapį. Partizaninis marketingas visų pirma siūlo nemokamas alternatyvas, tokias kaip galimybė rašyti įdomius komentarus su nuoroda į savo puslapį, rašyti straipsnius, keistis nuorodomis ar kitaip bendradarbiauti. Matydami, kokie puslapiai rašo apie jūsų konkurentus, galėsite sugalvoti dar keletą panašių puslapių, kur galėtumėte pasistengti, kad atsirastų nuoroda į jūsų tinklalapį.

Dar vienas šios taktikos pritaikymas. Į jau minėtą „Page Rank Search“ įrankį suveskite sugalvotą raktažodį, paleiskite paiešką, ir grąžintuose rezultatuose ieškokite pirmojo tinklalapio, kurio adrese nėra jūsų sugalvoto raktažodžio ir kuris turi aukštą PageRank reikšmę. Taip rasite kitus stipriausius konkurentus, kurių adresus vėl galėsite tikrinti, iš kur jie gauna nuorodų.

Tai visiškai legalūs optimizavimo metodai. Tai puiki taktika naujų „išteklių“ paieškai plečiant atgalinių nuorodų tinklą.

3 komentarai:

  1. Straipsnis idomus, bet gaila, kad nepavyksta gauti rezultata pagal nurodyta nuoroda ir veiksmu eiga :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip, nuoroda jau neveikia, bet turiu pasiulyti gera nemokama programa: http://www.traffictravis.com/ atsisiuskite nemokama versija, idiekite i kompiuteri. Pasirinkite paskutini punkta "seo analysis". Iveskite raktine fraze - pamatysite savo konkurentus, ir kuo jie stiprus: koks ju pagerank, ar jie itraukti i dmoz direktorija, ar jie title ir description zonoje yra panaudoje ieskoma raktine fraze - t.y., ar pakankamai gerai optimizavesi. Galesite puikiai orientuotis, ka dar galite padaryti geriau uz juos.

    AtsakytiPanaikinti