2010-04-05

Konkurentų analizė

Toliau analizuojami ankstesniame etape nustatyti pagrindiniai konkurentai (tinklalapiai). Sudaromas stipriausių tinklalapių dešimtukas pagal kiekvieną raktažodį. Tai – pirmajame ieškykles puslapyje esantys tinklalapiai pagal įvestą raktažodį. Nustatoma, kokia yra optimizuojamo tinklalapio pozicija paieškos rezultatuose pagal pasirinktus raktažodžius. Analizuojama, iš kur konkurentų tinklalapiai gauna išorines (atgalines) nuorodas (įvedant į ieškyklę pvz:  „link:adresas.lt“). Išorinės nuorodos – tai nuorodos iš kitų tinklalapių, vedančios į optimizuojamą tinklalapį. Sudaromas planas, kaip būtų galima plėsti išorinių nuorodų tinklą. Galbūt galima bendradarbiauti su tam tikrais tinklalapiais, keistis nuorodomis. Nustatoma, kur ir kodėl yra kalbama ar rašoma apie konkurentus. Įvertinama, ties kuriais raktažodžiais yra optimizuoti konkurentų tinklalapiai. Kilus naujų idėjų, atnaujinamas optimizuojamų raktažodžių sąrašas.

Toliau skaitykite straipsnį: konkurencijos lygio vertinimas.
Dar skaitykite: kaip analizuoti konkurentus ir ko iš jų pasimokyti?  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą