2010-04-06

Kaip padidinti pardavimus su FACEBOOK

Ar žinote, kad dar prieš kelis šimtus metų, kai komunikacijos priemonės nebuvo išvystytos, vienas efektyviausių pardavimo būdų buvo tiesioginis pardavimas, t.y. bendraujant tiesiogiai su žmogumi? Facebook yra virš 300 milijonų žmonių jungiantis (ir vis augantis) socialinis tinklas, leidžiantis būti visai šalia savo potencialių klientų ir su jais palaikyti ryšius. Tad kaip tuo pasinaudoti?


  1. Atraskite savo rinką. Tarp tų 300 milijonų vartotojų yra įvairiausių grupių, gerbėjų puslapių ir specifinių bendruomenių, tad erdvės kur pasisakyti apie save rasite, nesvarbu ar tai bus apie šunų maistą ar lėktuvų bilietus. Facebook Jums pateikia jau gatavą, susegmentuotą rinką. Belieka tik išradingai ja pasinaudoti. Taigi, naudokitės Facebook paieška, raskite Jums palankias bendruomenes ir įsijunkite į jas. Raskite grupes, gerbėjų puslapius, forumus, kur kalbama Jums artimomis temomis. Tai leis vėliau Jums kontaktuoti su žmonėmis, kurie domisi Jūsų tema.
  2. Kurkite santykius. Sekite, apie ką kalba žmonės ir palikite savo komentarą po jų pasisakymais. Jokiu būdu nepulkite reklamuotis savo produkto. Svarbiausia, komentuokite įdomiai. Sukelkite susidomėjimą Jumis, kad žmonės atkreiptų dėmesį ir sektų, kas toliau bus.
  3. Sukurkite grupę tema, apie kurią kalbant būtų sąryšis su jūsų produktu. Pavyzdžiui, jei pardavinėjate šunų maistą – kurkite šunų augintinių bendriją, parduodate lėktuvų bilietus – burkite keliones mėgstančių žmonių ratą ir t.t. Kvieskite žmones į savo grupę iš kitų susijusių grupių, kuriose jūs jau esate autoritetingi. Kalbėkite neutraliai, nebrukite savo produkto. Žmonės jumis ir jūsų produktu patys susidomės, jei kalbėsite įdomiai. Dažnai tokiose diskusijose žmonės pasisako apie savo problemas. Pasinaudokite tuo, pasiūlykite žmonėms sprendimą. Galbūt Jūsų produktas kaip nors galėtų padėti tai išspręsti.
  4. Reklamuokite kitus !?! Taip! Kalbėkite apie savo grupės narius, juos paskatinkite, skirkite jiems dėmesio. Jei kalbėsite ne vien apie save, o ir apie kitus, žmonės labiau kreips dėmesį į jus, ir klausysis jūsų atidžiau, kai ką nors norėsite pranešti.
  5. Nereklamuokite savo produkto tiesiogiai. Kalbėkite, išklausykite ir patarkite, kurkite santykius su žmonėmis. Bandymas „atvirai parduoti“ gali greitai sužlugdyti jūsų autoritetą.


Tobulinkite savo pardavimų įgūdžius ir padavimai seks iš paskos. Rezultatas nebus staigus, bet padės pasiekti atitinkamą produkto žinomumą. Viskas priklausys nuo jūsų aktyvumo ir gebėjimo išradingai dalyvauti diskusijose. Sekite savo rezultatus ir koreguokite savo veiksmus, kur matote, kad reikia.

Staipsnio autorius: Tomas Šivickas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą