2010-04-05

Išorinis svetainės optimizavimas

Atlikus vidinius puslapio optimizavimo veiksmus galima pasiekti tik 50% rezultato. Likusi dalis priklauso nuo išorinių faktorių. Išorinis optimizavimas - autoritetingo tinklapio įvaizdžio kūrimas, pasireiškiantis socialiniu aktyvumu. Išorinis optimizavimas įgyvendinamas šiais aspektais:
  • Išorinių nuorodų tinklo kūrimas.
    Kiekviena nuoroda, esanti išoriniuose puslapiuose ir vedanti į optimizuojamą puslapį, yra tarsi balsas „už“ tą puslapį, lemiantis jo reitingą paieškos rezultatuose. Todėl taip svarbu plėsti išorinių nuorodų tinklą, tačiau svarbu nepamiršti, kad kokybė svarbiau prieš kiekybę. Nuorodos į optimizuojamą tinklalapį turėtų būti iš vertingų, autoritetingų tinklalapių. Taip pat svarbu, kad jų turinys būtų susijęs su optimizuojamo tinklalapio tematika. Kuo daugiau bus vertingų nuorodų, tuo didesnė tikimybė, kad tas puslapis bus greičiau suindeksuotas ir tikėtina, aukščiau reitinguojamas.
    Sudaromas planas, kokias socialinės rinkodaros priemones būtų galima panaudoti: kokiuose forumuose būtų galima dalyvauti, kokie yra tinklaraščiai susijusiomis temomis, kur būtų galima palikti komentarus, kokius naujienų ir video portalus būtų galima pasitelkti. Kartais verta rašyti atskirą, bet įdomų tinklaraštį („blog‘ą“) susijusia tema. Tuomet rekomenduojama jo tekste, ant tikslinių raktažodžių dėti nuorodas į optimizuojamą tinklalapį. Taip pat verta rašyti komentarus aktyviuose forumuose ar tinklaraščiuose. Jeigu yra galimybė, komentaruose ant raktinių žodžių dėti nuorodas. Svarbu komentuoti saikingai, bet įdomiai. Žmonės pastebi įdomų turinį, ir iš smalsumo seka nuorodomis, kad sužinotų, kas yra toliau. Verta apsvarstyti galimybę keistis nuorodomis su autoritetingais tinklalapiais, arba juose reklamuotis. Svarbu ne tik turėti daug nuorodų iš kitų tinklalapių, bet ir su kokiu tekstu ta nuoroda nukreipiama. Dažniausiai pasitaiko, kad nuorodos tekstas yra pats tinklalapio pavadinimas, tačiau geriau nuorodą dėti ant raktinės frazės.
  • Registracija viešuosiuose nuorodų kataloguose (direktorijose).
    Sudaromas sąrašas, į kurias bendrąsias ir specifines direktorijas būtu galima įtraukti tinklalapio nuorodą. Svarbu orientuotis į kompetentingas direktorijas, tokias kaip www.dmoz.org, http://botw.org, http://www.zoominfo.com. Lietuvoje vieni stipriausių katalogų – www.on.lt ir http://search.delfi.lt, tačiau galima rasti dar bent 20 gana kokybiškų. Talpinant nuorodas tokiuose kataloguose svarbu antraštėse naudoti savo tikslinius raktažodžius. Registravimasis kataloguose ne tik plečia nuorodų tinklą, bet ir natūraliai pritraukia lankytojų, kurie juose ieškos informacijos.
  • Išorinio turinio platinimas.
    Tai – vizitines kortelės, skrajutės su tinklalapio adresu, reklama spausdintoje žiniasklaidoje, užsakomieji straipsniai su tinklalapio adresu. Juose taip pat rekomenduojama naudoti raktažodžius – vėliau jais žmonės ieškos internete informacijos.

Taip pat skaitykite: kaip išnaudoti Facebook gerbėjų puslapį tinklalapio populiarinimui.

2 komentarai:

  1. Nemaniau, jog seo paslaugos - tokia plati sritis, apimanti ne tik vidinį, tačiau ir išorinį optimizavimą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nemaniau, jog seo paslaugos - tokia plati sritis, apimanti ne tik vidinį, tačiau ir išorinį optimizavimą.

    AtsakytiPanaikinti